2015. június 12., péntek

Államvizsga / Jelentkezésem utolsó morzsái

Kedves Mindenki!


Igen régen írtam már, de nem ok nélkül. Az utolsó vizsgaidőszakom hajrájára sok figyelmet, energiát és időt szenteltem. Aztán a záróvizsgám, majd később az államvizsgám legyőzése és megszerzése volt a cél, és nem koncentráltam jóformán semmi, de semmi másra, csak erre. Még a jelentkezést és ott hagytam, ahogy volt. Eszter, az egyik ügyintéző úgy telefonált rám, hogy élek-e még... :-D Megnyugtattam Őt is, s ezennel Titeket is, hogy igen, ÉLEK! :-) A jelentkezéshez már csak a háziorvos által kitöltendő papírom hiányzik és kész! Sajnos semmi türelmem nem volt végig dekkolni az ÁV előtt a várót, így még ez mind ideág lógott a levegőben! Na, de ezt leszámítva hétfőn minden le lesz adva és onnantól már csak annyi marad, hogy várjam a családokat! :-) --> Remélem már a jövőhét folyamán bekerülök a programba ;-)


Tehát, most ismét magatokra hagylak, mert ez csupán egy villámgyors helyzetjelentés volt részemről!


Remélem mindenki jól van a blog túloldalán is!
Hétfőn jelentkezek!


Meseszép hétvégét Mindenkinek :-)


M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése